EF | Jak wygląda kurs językowy z EF?


1. Czym jest EF?


Education First to firma organizująca kursy językowe za granicą. Nie jest to pośrednik, a firma, która posiada własne szkoły na całym świecie. Kursy są od 2 tygodni nawet do kilku, czy kilkunastu miesięcy. Ideą EF jest, aby uczyć się języka, w kraju, w którym się go używa. Jeśli np. Australia-język angielski, Portugalia-portugalski, Chiny-chiński, do wyboru jest aż 12 języków.  Education First daje nam możliwość przez chwilkę żyć jak prawdziwy... na właśnie, kto? W jakim kraju chciałbyś zamieszkać? 

2. Jakie są kursy?

Oferta obejmuje programy edukacyjne na poziomie szkół średnich, studiów dyplomowych, a nawet podyplomowych oraz kursów i praktyk. Wybór jest bardzo duży. Najlepiej zamówić DARMOWĄ broszurę i znaleźć idealny kurs dla siebie. 




3. Jak wyglądają zajęcia w szkole EF?

 

Byłam w 2 szkołach EF i w obydwu zajęcia wyglądały zupełnie inaczej. W Clare Collage w Cambridge (miałam wtedy 14 lat i byłam w klasie, gdzie angielski był na poziomie B1) zajęcia zazwyczaj polegały na graniu w gry. Oczywiście były to zabawy z określonym słownictwem. Mój nauczyciel od leksyki zawsze lekcje zaczynał od gry "państwa i miasta" i powtarzał, że pomaga to w przestawieniu myślenia z naszego ojczystego języka na angielski. Pomagało! Kiedy byłam już starsza i wyjechałam do Sydney, zajęcia wyglądały już zupełnie inaczej. Mój główny nauczyciel Ankit, czyli taki wychowawca w piątek zawsze zabierał nas do miejsc, z którymi były związane nasze zajęcia, np. w pierwszym tygodniu rozmawialiśmy głównie o prawie, dlatego w piątek Ankit zabrał nas na rozprawę do sądu. Dzięki temu mogliśmy usłyszeć prawdziwy język prawniczy. Byliśmy też w studiu telewizyjnym przy nagrywaniu australijskiego talk-show. Zabawa była przednia. :D



4. Jakie są koszty takiego wyjazdu? 


Koszt dwutygodniowego kursu klasycznego np. w Oksfordzie to 5 190 zł, natomiast w Berlinie cena wynosi 4 090 zł. Ceny te obejmują zakwaterowanie u rodzinny goszczącej lub w kampusie (w większości krajów jest to opcja dodatkowo płatna, 2 posiłki dziennie (w weekendy 3 posiłki), zajęcia w szkole, dostęp do platformy e-learningowej oraz certyfikat EF. W cenę kursu nie nie ma wliczonych takich opłat jak: lot, podręczniki, czy ubezpieczenie. 


Jeśli jesteście zainteresowani takim wyjazdem, to napiszcie do mnie na INSTAGRAMIE. Na wszystkie pytania odpowiem i pomogę ci zrobić indywidualną wycenę kursu. 


5. Zniżka


Jeśli chcesz zaoszczędzić na wyjeździe, to napisz do mnie, a ja dam ci specjalną zniżkę. 






Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

CHINY | Moje ulubione miejsca